Wratten behandelen Utrecht

Wratten

Heb je last van wratten op je handen of voeten? Door middel van de Nd:YAG laser kunnen wratten goed worden verwijdert. Vaak hebben patiënten al van alles geprobeerd, denk aan bevriezen of aanstippen, zonder resultaat. Alle behandelingen zijn erop gericht om het weefsel van de wratten te verwijderen en hiermee ook het virus te doden. Wij behandelen wratten succesvol door middel van lasertherapie. Een laserbehandeling is de meest effectieve wratten behandeling omdat het laserlicht de toevoer van voedingstoffen stopt en zo de wrat af sterft. In tegenstelling tot bij het gebruik van stikstof of het wegsnijden van de wrat, is er bij het laseren minder kans op een litteken of kuiltje.

Wratten behandelen Utrecht

Hoe werkt de behandeling?

Door middel van de Nd:YAG laser richten we ons op het bloed in de wrat. Het bloed zorgt ervoor dat de wrat wordt voorzien van voedingstoffen. In bloed zit het stofje hemoglobine. Het laserlicht absorbeert dit stofje en zet dit om in warmte. Hierdoor worden eiwitten in het bloed opgelost en stolt het bloed. Doordat de wrat geen voedingstoffen meer krijgt sterft de wrat en valt deze eraf. Voor de behandeling is geen verdoving nodig. De pijn voelt als een elastiekje wat tegen de huid aantikt. Dit gevoel is goed te doen en echter van korte duur. Na de behandeling kunt u alles weer doen.

Pigment behandeling Utrecht

Maak een afspraak voor een gratis en vrijblijvende intake wratten en wees binnenkort bevrijdt van jouw huidaandoening.